logo
امروز : چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۰
[ شناسه خبر : ۲۵۳۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون سیاستگذاری اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

زنجان، جزء استان‌های پیشرو در ثبت‌نام سهام عدالت است/ دستورالعمل جدید وزیر اقتصاد منجر به دسترسی آسان‌تر اقشار مختلف به تسهیلات بانکی می‌شود

زنجان،-جزء-استان‌های-پیشرو-در-ثبت‌نام-سهام-عدالت-است-دستورالعمل-جدید-وزیر-اقتصاد-منجر-به-دسترسی-آسان‌تر-اقشار-مختلف-به-تسهیلات-بانکی-می‌شود
معاون سیاستگذاری اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان با بیان اینکه ثبت‌نام‌شدگان نهایی استان زنجان در سهام عدالت 793 هزار و 326 نفر بود، گفت: در مراحل 19 گانه ثبت‌نام از اقشار مشمول این طرح به عمل آمده و زنجان، جزء استان‌های پیشرو است.

غفور حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: زنجان در بحث ثبت‌نام از مشمولین سهام عدالت، جزء استان‌های پیشرو بوده که پس از ابلاغ دستورالعمل‌های مربوطه، اقدام به اطلاع‌رسانی و ثبت‌نام از مشمولین کرد.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام‌شدگان نهایی استان زنجان در سهام عدالت 793 هزار و 326 نفر بود، خاطرنشان کرد: در مراحل 19 گانه ثبت‌نام از اقشار مشمول این طرح به عمل آمده است.

حمیدی در خصوص سود سال 1399 سهام عدالت گفت: طبق آخرین اطلاعیه‌های سازمان خصوصی‌سازی، اعلام شده که احتمالاً تا پایان سال جاری به حساب سهامداران پرداخت خواهد شد اما اطلاعیه‌های تکمیلی در این خصوص متعاقباً از طریق سازمان خصوصی‌سازی به سمع و نظر شهروندان خواهد رسید.

معاون سیاستگذاری اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان در خصوص اعطای تسهیلات بدون ضامن اظهار داشت: از جمله مشکلات عمده‌ای که اقشار متوسط و پایین جامعه با آن مواجه بودند، تامین ضمانت‌های متعدد مد نظر شبکه بانکی در پرداخت تسهیلات خُرد و زیر 100 میلیون تومان بود.

وی خاطرنشان کرد: این امر با دستورالعمل جدید وزیر امور اقتصادی و دارایی به شبکه بانکی منجر به کاهش بروکراسی‌های اداری و دسترسی آسان‌تر اقشار مختلف مردم به تسهیلات بانکی خواهد بود که منجر به توسعه کسب و کارهای خُرد و گره‌گشایی از مشکلات اغلب خانوارها می‌شود.// آ

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۷
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۲
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۹
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۷
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۳